فروشگاه رسمی محصولات فوراور

یافتن بهترین خمیر دندان ممکن است کار ساده ای نباشد و برای این موضوع باید به نکات مختلفی توجه کنید. سلامت دهان و دندان موضوع بسیار مهمی است که همه افراد باید آن را رعایت کنند. دندان‌ های شما می توانند در اثر دلایل مختلف پوسیده شوند و در صورت شدید بودن پوسیدگی به عصب کشی نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از مو ثرترین راه‌ ها برای جلوگیری از پوسیدگی و ایجاد جرم در دندان‌ ها استفاده از خمیردندان است. اما بهترین خمیر دندان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

یکی از اساسی‌ ترین مسائلی که در بهداشت روزانه دندان‌ ها مطرح است خمیر دندان می‌ باشد. بعضی از خمیردندان‌ ها وجود دارد که صرفاً از آن‌ ها برای سفید کردن کردن دندان‌ استفاده می‌ شود اما برخی دیگر از خمیر دندان‌ ها وجود دارد که از آن‌ ها برای تأمین کردن سایر نیازهای مصرف‌ کننده استفاده می‌ شود از این‌رو بهتر است در هنگام خرید خمیر دندان توجه کرد که متناسب با نیاز فرد جهت بهداشت دندان و دهان باشد.

ویژگی‌ های مهم برای انتخاب خمیر دندان

 

ویژگی‌ های مهم برای انتخاب خمیر دندان

برای اینکه خمیر دندانی انتخاب شود که از کیفیت خوبی برخوردار باشد باید قبل‌ از اینکه آن را انتخاب کرد و نسبت‌ به خرید خمیر دندان اقدام کرد باید بررسی کرد که چه ویژگی‌ هایی دارد در حالت کلی هر خمیر دندانی که خوب باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد از ده ویژگی زیر برخوردار خواهد بود که عبارت است از :

  • برخورداری از برچسب یا مجوز وزارت بهداشت

زمانی‌ که معاونت غذا و دارو محصولات را از نظر علمی ارزیابی کرده باشد و محصولات ایمن و مؤثر باشد در آن صورت برچسب استاندارد به محصولات ارائه می‌ دهد.

شرکت‌ های ارائه‌ کننده محصولات فوراور از جمله خمیر دندان فوراور در صورتی‌ که از کیفیت خوبی برخوردار باشد باید مجوز فروش داشته باشد. خمیر دندان باید همانند سایر محصولات خوراکی و یا آرایش و بهداشتی دارای مجوز سیب سبز سلامت باشد.

 

  • پیشگیری از پلاک دندان

یکی از پلاک‌ های دندان‌ ها که باعث می‌ شود دندان‌ ها پوسیده شود تارتار می‌ باشد. از این‌رو خمیر دندان‌ هایی که جزء بهترین خمیر دندان‌ ها می‌ باشد از جمله خمیر دندان فوراور باید شامل مواد ساینده از جمله کربنات کلسیم یا سیلیس باشد که جهت از بین بردن ذرات غذا و باکتری‌ ها که باعث ایجاد باکتری می‌ شود مؤثر باشد همچنین پیرو فسفات و تترا سدیم باعث می‌ شود که از ایجاد تار تارها جلوگیری شود.

اگر قصد خرید خمیر دندان را دارید این مقاله را بخوانید

  • محافظ مینای دندان

یکی از پوشش‌ های نازک و سخت دندان مینا می‌ باشد که از حساسیت پیدا کردن دندان‌ ها به مواد سرد و گرم جلوگیری می‌ کند. با توجه به اینکه مینای دندان در اثر مرور زمان فرسایش می‌ یابد و بدن قادر نیست که دوباره آن را تولید کند استفاده از خمیر دندان‌ های مناسب برای تقویت کردن و محافظت کردن از مینای دندان که بتواند در مقابل اسید هایی که در برخی از غذا ها وجود دارد جلوگیری کند ضروری می‌باشد که یکی از خمیر دندان‌هایی که شامل این ویژگی‌هاست محصولات فوراور است.

  • برخورداری از مواد ایمن و بی‌ ضرر

اکثر خمیر دندان‌ هایی که به تأیید سازمان غذا و دارو رسیده شده باشد قابل‌ اعتماد هستند برای‌ این‌که اطمینان یافت خمیر دندانی که خریداری شده از استاندارد های لازم برخوردار است بهتر است که خمیر دندانی تهیه شود که از مارک های شناخته‌ شده و معتبر باشد یکی از مارک‌ های معتبر محصولات فوراور می‌باشد که انواع محصولات مختلفی از جمله خمیر دندان را ارائه می‌دهد که ساخت کشور آمریکا است.

  • ضد حساسیت بودن

در صورتی‌ که از دندان‌ ها  و یا لثه‌های حساس برخوردار هستید بهتر است خمیر دندان‌هایی تهیه شود که ضد حساسیت می‌ باشد وجود موادی همانند استرانسیم  و نیترات پتاسیم توانایی آن را دارند که اعصاب دندان را برای‌ اینکه درد را کاهش دهند استفاده شود البته خمیر دندان‌ هایی که ضد حساسیت می‌ باشد نمی‌تواند درد های حاصل از پوسیدگی دندان را از بین ببرد.

انتخاب بهترین خمیر دندان و مسواک

  • از بین بردن بوی بد دهان

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهمی که در اکثر خمیر دندان‌ ها باید وجود داشته باشد این است که توانایی از بین بردن بوی بد دهان را داشته باشد معمولاً بوی بد دهان از طریق باکتری‌ ها و جرم هایی که در روی زبان باقی می‌ ماند و یا از طریق غذاهایی که بر لابه‌ لای دندان‌ ها باقی مانده‌ اند ایجاد می‌ شود همچنین از طریق غذاهایی که در لثه گیر کرده و غیر قابل‌ دسترس هستند به وجود می‌ آید.

بهتر است از خمیر دندانی استفاده شود که توانایی آن را داشته باشد که علاوه‌ بر این‌که باکتری‌ ها را از روی زبان حذف می‌ کند بوی بد دهان را هم از بین ببرند. خمیر دندان فوراور با توجه به موادی که در ساخت آن به کار برده شده سریع‌ تر از سایر خمیر دندان‌ ها می‌ت واند باعث سفیدی دندان‌ ها شده و از آسیب رسیدن به مینا دندان جلوگیری می‌کند. به همين دليل میزان خمیر دندان فوراور نسبت به سایر خمیر دندان‌ها زیاد است‌.

  • از بین بردن آفت و زخم‌های دهان

خمیر دندانی که استفاده می‌  شود باید قابلیت حذف کردن آفت‌ ها و زخم‌ های دهان را دارا باشد. یکی از علت‌ هایی که باعث می‌ شود که در دهان زخم ایجاد شود ویروس‌ های عفونی هرپس است که در اثر کاهش ویتامین‌های A,E,C به وجود می‌ آید در صورتی‌که این ویتامین از طریق غذا و میوه‌ ها تأمین نگردد باعث می‌شود که آفت و زخم‌ها به وجود آید با استفاده صحیح و انتخاب صحیح خمیردندان می‌ توان در از بین بردن آن‌ ها قدمی مؤثر برداشته خمیر دندان فوراور شامل یکسری مواد می‌ باشد که در حذف آفت دهان مؤثر می‌ باشد.

  • جهت تسکین دندان درد

معمولاً خمیردندان‌ ها شامل یکسری مواد می‌ باشند که می‌ تواند به تسکین دردهای دندان کمک کند. گاهی مواقع ممکن است در دندان‌ های افراد یک سری سوراخ‌ های ریز به وجود آید که باعث می‌ شود که دندان‌ درد شدید در افراد به وجود آید. در چنین مواردی بهتر است که یک مقدار از خمیر دندان را بر روی محل درد قرار داد تا باعث کاهش درد و تسکین درد شود.

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهمی که در اکثر خمیر دندان های باکیفیت باید وجود داشته باشد این است که از مواد عالی در تهیه کردن آن استفاده شود تا در صورت بلعیده شدن هیچ‌ گونه ضرری به افراد به وجود نیاورد.

خمیر دندان فوراور جزء خمیردندان هایی است که در صورتی‌ که آن را ببلعند هیچ‌ گونه ضرری برای افراد به وجود نمی‌ آورد به‌ همین دلیل بچه‌ ها و کودکانی که می‌ خواهند مسواک زدن را آموزش بینند بسیار مناسب می‌باشد چون طبیعی و گیاهی است. از این‌رو میزان خرید خمیر دندان فوراور زیاد است.

ویژگی های خمیر دندان فوراور که باید بدانید

حتما بخوانید : تشخیص محصولات فوراور اصل و تقلبی

خمیر دندان فوراور چیست و بررسی مشخصات آن

یکی از بهترین خمیر دندان‌ های دنیا که در سطح جهان وجود دارد خمیر دندان فوراور می‌ باشد که مواد تشکیل‌ دهنده آن آلوورا است. با توجه به این‌که آلوورا حالت چند منظوره دارد باعث می‌ شود که در جهت مراقبت‌ از دندان و حفظ کیفیت دندان اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

هنگام استفاده کردن از این نوع خمیر دندان، دندان‌ها حالت براق پیدا می‌کنند و می‌ توان درخشندگی دندان‌  های خود را حفظ و در محافظت از آن ها تمام تلاش خود را بکار برد. خمیر دندان فوق ساخت کشور آمریکا است محصولات فوراور بسیار متنوع می‌ باشد که خمیر دندان جزء پرفروش ترین مخصولات می‌ باشد زیرا برای افرادی که گیاه‌ خوار هستند بسیار مناسب می‌باشد چون کاملاً طبیعی می‌ باشد و می‌ تواند حس تازگی را در افراد ایجاد کند. بنابراین جزء مرغوب‌ترین و بی‌ضررترین خمیر دندان‌های دنیا به حساب می‌آید و برای افرادی که دندان‌های حساس دارند مناسب می‌ باشد.

فوراور بهترین خمیر دندان آمریکایی

یکی از بهترین خمیر دندان‌ها در دنیا را می‌توان خمیردندان فوراور دانست که ویژگی‌های مثبت متعددی دارد. از بزرگ‌ترین مزیت آن می‌توان به گیاهی بودن خمیر دندان فوراور اشاره کرد که بر پایه آلوئه ورا ساخته می‌شود. در کارخانه‌های شرکت فوراور لیوینگ، نظارت زیادی روی فرایند تولید می‌شود، بنابراین، از هر نظر این خمیردندان کاملا استاندارد خواهد بود.

این نوع خمیردندان در دو نوع بدون فلوراید و حاوی فلوراید تولید می‌شود که بر اساس سلیقه خود می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید. آلوئه ورا خواص فراوانی دارد و در سلامت دهان و دندان نیز بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از خمیردندان حاوی آلوئه ورا می‌توانید در مدت کوتاهی دندان‌هایتان را براق و سفید کنید. از آن جایی که هیچ فراورده حیوانی در آن به کار نرفته است، دارای رایحه و طعم نعنا خواهد بود.

 اگر لثه‌های سما دارای خونریزی هستند با بهترین خمیر دندان بدون فلوراید دنیا می‌توانید آن را برطرف کنید. بوی بد دهان ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد و اطرافیان نیز ار این موضوع تحت تاثیر قرار  بگیرند. اگر از بهترین برند خمیر دندان دنیا، یعنی فوراور استفاده کنید، دیگر بوی بد دهان شما را اذیت نخواهد کرد.

 

مزایای خمیر دندان فوراور

استفاده کردن از محصولات فوراور علاوه بر اینکه در جهت تامین نیاز های افراد می‌باشد می‌ تواند یکسری مزایای بیشتر هم به وجود آورد که از جمله آن‌ ها به موارد زیر می‌ توان اشاره کرد:

  • رفع کردن زخم
  • تسکین دندان درد
  • کمک به درمان سردرد
  • کمک به درمان زخم‌های دهان
  • از بین بردن جوش های صورت
  • کمک به درمان سرماخوردگی
  •  درمان گزیدگی پشه و حیوانات
  • جهت درمان ترک و زخم‌های پا
  • جلوگیری کردن از خون ریزی لثه
  • استفاده از آن برای سوختگی و زخم‌های پوستی
مزیت های استفاده از خمیر دندان فوراور

بهترین خمیر دندان برای جرم گیری چیست؟

در طول زمان بر اثر خوردن مواد غذایی و نوشیدنی‌ های مختلف ، ممکن است روی دندان‌ ها لایه ای از جرم تشکیل شود که به راحتی از بین نرود. در این صورت ، باید از روش‌ های مختلف جرم گیری دندان‌ ها استفاده کنید تا آن‌ها را از بین ببرید. خمیردندان‌های قوی می‌ توانند تا حدی برای جرم گیری دندان‌ها مفید باشند. پس برای انتخاب بهترین خمیر دندان باید نکاتی را در نظر بگیرید.

خمیر دندان مناسب جرم گیری دندان باید دارای پیروفسفات باشد تا به جلوگیری از ایجاد جرم روی دندان‌ها کمک کند. از دیگر مواد مهم در این خمیردندان‌ ها  باید به پلی فسفات و سدیم هگزامتافسفات اشاره کرد. با این حال، اگر جرم روی دندان‌های شما زیاد است ، تنها با استفاده از خمیر دندان نمی‌ توانید آن را از بین ببرید و به روش‌ های جرم گیری دندان نیاز خواهید داشت.

مهم نکات برای انتخاب خمیر دندان برای کودکان

مهم نکات برای انتخاب خمیر دندان برای کودکان

آیا می‌دانستید که برای کودکان به صورت جداگانه خمیر دندان تولید می‌شود؟

از آن جایی که بدن و دندان‌های کودکان حساس‌ تر از دندان‌های بزرگسالان است ، از خمیردندان‌های مناسب آن‌ ها به دلیل داشتن مواد شیمیایی زیاد نمی‌توانند استفاده کنند. به همین دلیل، بهترین خمیر دندان مناسب کودکان باید دارای ویژگی‌هایی باشد.

فلوراید یکی از ماده‌هایی است که می‌تواند برای دندان‌های کودکان مفید باشد. شما با استفاده از این ماده می‌توانید جلوی پوسیدگی دندان‌ها را بگیرید. بهتر است فلوراید خمیردندان زیاد نباشد، زیرا مقدار بیش از حد آن می‌تواند مشکل ساز باشد.

سعی کنید طعم‌ هایی را برای کودکان انتخاب کنید که شیرین باشند. طعم‌های توت فرنگی و هندوانه محبوب‌ترین طعم خمیر دندان‌ها در بین کودکان به حساب می‌آیند.

اگر قصد خرید بهترین خمیر دندان را دارید، می‌توانید از فروشگاه ما یعنی فوراوری ها اقدام به خرید کنید.

جمع بندی

انواع مختلفی از خمیر دندان‌ ها وجود دارد که می‌ توان از آن برای سفید کردن و محافظت از دندان‌ ها برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ ها استفاده کرد یکی از خمیر دندان‌ هایی که می‌ توان از آن برای محافظت کردن از پوسیدگی دندان استفاده کرد خمیر دندان فوراور می‌ باشد که ساخت کشور آمریکا است.

این محصول ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که باعث می‌ شود افراد در زندگی روزمره به آن نیاز پیدا کند از این رو بهتر است محصولات فوراور را از مکانی خریداری کرد که از اصل بودن آن اطمینان داشت با توجه به این‌که محصولات فوراور در کشور آمریکاست ولی در اکثر کشور ها از جمله ایران دفاتر فروش دارند در هنگام خرید خمیر دندان باید دقت کرد که متن فارسی بر روی آن ننوشته شده و کلمات ان ها عربی می‌ باشد.

5/5 - (7 امتیاز)