فروشگاه رسمی محصولات فوراور

نحوه ی تشخیص محصولات فوراور اصل و تقلبی

بهترین روش های تشخیص محصولات فوراور اصل از فیک

امروزه با توجه به اهمیت زیاد مصرف محصولات گیاهی و طبیعی در دنیا ، شرکت‌ های بسیار متنوعی شروع به تولید این دسته از محصولات کرده‌ اند. یکی از بهترین و موفق‌ ترین شرکت‌ هایی که از گذشته تا به امروز در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و درمانی فعالیت دارد، شرکت فوراور می‌باشد.

هدف اصلی تمامی محصولات فوراور افزایش سلامتی و ترویج فرهنگ استفاده از مواد طبیعی است. این برند بیش از 40 سال در حال فروش و تولید محصولات گیاهی است. محصولات بهداشتی فوراور امروزه به عنوان برترین محصولات گیاهی و طبیعی در دنیا شناخته شده است. این محصولات توانسته‌اند تأثیرات بسیار مثبتی را بر روی زندگی افراد در سراسر جهان داشته باشد.

آیا فوراور محصول تقلبی دارد؟

برای پاسخ به این سؤال بهتر است بگوییم که این کمپانی تا به امروز محصولات تقلبی نداشته است و تا به امروز همچنین موردی مشاهده نشده است. محصولات فوراور از طریق نمایندگی رسمی فوراور به تمامی مصرف کننده‌ ها ارائه داده می‌شود.

قیمت محصولات، سابقه بسیار درخشان و رضایت تمامی مصرف کننده‌ های این برند مهر تأیید بر روی تمامی محصولات می‌ باشد.

چگونه محصولات اصل از فیک رو تشخیص دهیم

روش های تشخیص اصل بودن محصولات فوراور

اما به صورت کلی در صورتی که شما قصد دارید از اصل بودن محصولات فوراور مطمئن شوید، در ادامه برخی از نکاتی که شما می‌ توانید از اصالت آن‌ ها مطمئن شوید به شرح زیر می‌ باشد:

  • ماهیت فیزیکی محصولات را بررسی کنید

محصولات آرایشی فوراور دارای بو ، غلطت و رنگ خاصی می‌ باشد. رنگ و بوی این محصولات به هیچ عنوان نباید آزار دهنده و یا زننده باشد.

  • بسته بندی محصولات اصل و تقلبی تفاوت دارد

افراد کلاه برداری که محصولات تقلبی را روانه بازار می‌کنند، اغلب زمان و هزینه کافی را برای بسته بندی محصولات خود ندارند؛ در نتیجه شما با کمی توجه و دقت به کیفیت بسته بندی‌ها به راحتی می‌توانید محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

  • از سایت‌ های معتبر خرید کنید

بدون شک می‌ دانیم که این برند محبوب در سراسر دنیا دارای نمایندگی‌ های فروش متعددی می‌ باشد. برای اطمینان از اصل بودن محصولات فوراور بهتر است آن‌ها را از نمایندگی‌ های معتبر و سایت‌ هایی خریداری کنید که مشتریان زیادی دارد و سابقه خوبی در این راه به دست آورده است. لازم به ذکر است در بسیاری از فروشگاه‌ های معتبر لیست قیمت و کاتالوگ محصولات در اختیار مشتری قرار داده می‌شود.

  • به تاریخ انقضای محصولات توجه کنید

یکی از اصلی‌ ترین فاکتور هایی که شما در هنگام خرید محصولات آرایشی باید به آن توجه داشته باشید تاریخ انقضا محصولات می‌باشد. محصولات آرایشی فوراور از این قائله مستثنی نمی‌باشد.

  • بسته‌ بندی محصول باید پلمب باشد

تمامی محصولات این شرکت مانند آلوئه ورا فوراور دارای پلمب آلومینیومی مهر و موم شده می‌ باشند. علاوه بر این موضوع تصویر عقاب بر روی لیبل محصولات حک شده است. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید این بسته بندی به هیچ عنوان نباید باز و یا مخدوش شده باشند.

  • به قیمت محصولات توجه کنید

از گذشته تا به امروز بارها شنیده‌ ایم که هیچ ارزانی بی حکمت نیست! پایین بودن قیمت محصولات می‌ تواند یکی از فاکتور هایی باشد که شما می‌ توانید از اصل بودن و یا تقلبی بودن محصولات مطلع شوید.

در صورتی که اختلاف قیمت به حد چشمگیری بود بهتر است به محصول شک کنید. بهتر است قبل از خرید هر نوع از محصولات فورارو قیمت آن‌ها را در سایت‌های مورد نظر دریافت کنید و مورد بررسی قرار دهید.

گواهینامه‌ های محصولات فوراور

محصولات فوراور موفق شده‌ اند تا گواهینامه‌ ها و تأییدیه‌  های مختلفی را دریافت کنند. این مجوزها در حقیقت مهم تأییدی بر کیفیت بالا و اثرگذاری محصولات این برن به شمار می‌روند. برخی از مجوزهایی که محصولاتی اعم از خمیر دندان فوراور آن‌ها را دریافت کرده‌اند عبارت‌اند از:

  • گواهینامه IASC

IACS  در حقیقت مخفف عبارت International Aloe Science Councile می‌ باشد. این عبارت به معنای کمیسیون بین‌ المللی مطالعات آلوئه ورا است. این مجموعه در حقیقت یکی از معتبرترین نهاد های تخصصی فعال در خصوص آورئه ورا می‌ باشند. تأییدیه این کمپانی به آلوئه ورا فوراور اهدا شده است. برند فوراور به عنوان اولین تولید کننده محصولات آلوئه ورا با خلوص 97.5 درصد در جهان شناخته می‌شود.

  • گواهینامه کروئلتی فری

متأسفانه امروزه اغلب محصولات آرایشی و بهداشتی برای تولید خود بر روی حیوانات تست می‌شوند. کمپانی فوراور به هیچ عنوان محصولات خود را بر روی حیوانات تست نخواهد کرد.

  • گواهینامه گلوتن فری

در هنگام تولید برخی از محصولات آرایشی بهداشتی شرکت‌ ها از گلوتن استفاده خواهند کرد. این ماده برای برخی از افراد می‌ تواند علائم مختلفی اعم از سردرد  ، اسهال و خستگی را به وجود آورد. تمامی محصولات فوراور فاقد ماده گلوتن هستند. در نتیجه مصرف کننده‌ها بدون گرانی می‌توانند از محصولات این برند استفاده کنند.

  • گواهینامه فری پارابن

از دیگر مواد مضری که در برخی محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود پارابن می‌باشد. این ماده به راحتی می‌تواند تأثیرات بسیار مخربی را بر روی زیبایی پوست و مو داشته باشد. فوراور با علم به این نکته، به هیچ عنوان در تولید محصولات خود از پارابن استفاده نمی‌کند.

سایر گواهینامه‌ها

از دیگر مجوزهایی که تمامی محصولات برند فوراور دارند می‌توان به گواهینامه‌های کاشر، حلال و ایزو ۹۰۰۱، ۹۰۰۲ و ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.

شاید برای شما هم جالب باشد : پر فروش ترین محصولات فوراور

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

بدون شک افرادی که قصد دارند از محصولات این برند استفاده کنند با دغدغه اصل بودن  یا تقلبی بودن محصولات درگیر هستند. این افراد احتمال می‌دهند که محصولات تقلبی را خریداری می‌کنند. بهتر است به این مورد دقت داشته باشید، این کمپانی به هیچ عنوان محصولات تقلبی ندارد.

تمامی محصولات فوراور توسط نمایندگی‌های رسمی فوراور ارائه داده می‌شوند و کامل اصل هستند. اما برای از بین بردن این شبهه شما می‌توانید با بررسی مواردی که در بالاتر برای شما توضیح داده‌ ایم از اصالت کالای خریداری شده خود اطمینان حاصل  کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌ های محصولات فوراور چیست؟

تمامی محصولاتی که این کمپانی تولید می‌کند بر پایه عسل و آلوئه ورا می‌باشد؛ محصولات فوراور دارای فواید بسیار زیادی است که به صورت کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت و پاک سازی سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سلامت پوستی افراد
  • سم زدایی بدن
  • دارای املاح معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن
  • کمک به سلامت سیستم گوارشی بدن و کاهش میزان قند خون و کلسترول
  • از مهم‌ترین محصولات توصیه شده توسط برترین پزشکان زیبایی و کاهش وزن
  • کمک به کاهش وزن
  • دارای گواهینامه‌های معتبر جهانی مانند IASC، گواهینامه حلال و …

محصولات فوراور شامل چه مواردی می‌ شوند؟

در سال‌ های اولیه این کمپانی تنها محدود به تولید چند محصول بوده است. این در حالی است که امروزه این کمپانی بدون هیچ محدودیتی محصولات متنوعی اعم از خمیر دندان فوراور ، کرم‌های فوراور ، نوشیدنی‌ها و… را تولید می‌کند. برخی از محصولات فوراور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع نوشیدنی‌ها و محصولات آرایشی آلوئه ورا
  • انواع مکمل‌های غذایی
  • انواع محصولات گیاهی مؤثر در کاهش وزن
  • انواع کرم‌ها و مواد آرایشی درمانی
  • انواع لوازم آرایشی بهداشتی (زیبایی)

تمامی محصولات فوراور از جمله محصولات آرایشی فوراور و یا کرم‌ های مراقب پوستی این کمپانی به صورت رسمی تولید می‌ شوند. در نتیجه می‌ توان گفت تمامی محصولات این برند اصل بوده و تا به امروز هیچ گونه تقلبی از آن دیده نشده است.

تنها نکته‌ ای که در نظر داشته باشید این است که محصولات را از نمایندگی‌های رسمی خریداری کنید تا از تاریخ انقضا و کیفیت بالای محصولات اطمینان داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)